Mikä Soulgood?


Soulgood tarjoilee sielukasta sisällöntuotantoa ja syvällistä hakukoneoptimointia missiovetoisille yrityksille.

Se on yhden naisen yritys, joka luo vaikuttavaa sisältöä sellaisille brändeille, jotka haluavat rakentaa merkityksellistä maailmaa.

soulgood USKOo, ETTÄ...

Empatia ja data mahtuvat samaan pakettiin. Ne yhdistämällä syntyy merkityksellistä ja vaikuttavaa sisältöä.

Soulgood pintaa syvemmältä

Taustatarina | Miina Keto

Soulgood on yhden markkinointi- ja viestintänaisen espoolainen yritys. Olen Miina Keto, hauska tutustua!

Soulgoodin missio on tuoda kuuluviin ja löytyville brändejä, yrittäjiä ja yrityksiä, joita johtaa maailmaa merkityksellisemmäksi muuttava missio.

Taustalla on yli 20 vuotta kansainvälisen viestinnän ja markkinoinnin kokemusta, joka nykyään ilmenee missiovetoisille yrityksille sanoittamissani sisällöissä (ja usein vähän muussakin, kuten ydinviestien kirkastamisessa, sisältösuunnittelussa ja myynnissäkin).

(Työ)tarinani alkaa Iso-Britanniasta. Opiskelin Sussexin yliopistossa Brightonissa ja työskentelin kansainvälisten korporaatioiden viestinnässä kymmenisen vuotta. Strategista tarinankerrontaa ja vaikuttamista ja paljon matkustamista.

Tarina etenee suomalaisten teknologiayritysten viestinnän kautta kutsumukseeni ruoka-, ravintola ja hyvinvointialalle markkinointiin. Oma paikka oli yhtäkkiä selkeä; punaisena lankana oli kirjoitettu sisältö.

Tajusin, että niin se oli ollut jo kouluajoista alkaen. Tavalla tai toisella. Päädyin aina kirjoitetun sisällön äärelle, strategiasta sisältösuunnitteluun ja toteutukseen, työskentelin sitten globaalissa teknologiayrityksessä tai luomuruoan parissa.

Yrittäjyys oli ollut haaveeni pitkään. Omanlaista vapautta mahdollistavana elämäntapana, mutta myös keinona työskennellä arvopohjaisesti samanhenkisten yritysten kanssa ja kansainvälisesti.


Taustatarina | Soulgood

Soulgood Oy on perustettu vuonna 2020.

Olen freelance-kirjoittajana tuottanut lukemattomia verkkosivusisältöjä, kirjoittanut kymmenittäin blogitekstejä, koostanut uutiskirjeitä, muotoillut somesisältöjä ja mainoscopyja, optimoinut verkkokauppaa, tehnyt esityksiä ja esitteitä ja kehittänyt sisältösuunnitelmia ja -konsepteja suomalaisille ja kansainvälisille yrityksille. Suomeksi ja englanniksi toimien.

Englanninkielinen sisällöntuotanto hoituu minulta yhtä lailla kuin suomenkielinen sisältökin. Rakastan kummankin kielen ominaisuuksia ja mahdollisuuksia.

Kokonaisvaltaisuus, taipumus sukeltaa syvälle, kyky löytää olennainen ja kääntää se tavoitteellisesti toimiviksi tarinoiksi ovat työskentelytapani ja luonteeni vahvuuksia.


Sisällöntuottajana ihminen on minulle kiinnostavinta. Hän,
jolle sisältöä tuotetaan, eli asiakas, kohderyhmä, yhteistyökumppani ihminen. Tämän ymmärtäminen ja yhdistäminen yrityksen tavoitteisiin on mielestäni toimivan sisällön kaava. Vahva tunne on tavoite.

Olen luonteeltani nyanssit herkästi aistiva esteetikko-empaatikko ja omanlaiseni hyvyyden kapinallinen. Vastuullisuus on elämäntapani ja minussa kytee halu muuttaa maailmaa paremmaksi. Innostun voimakkaasti samoja arvoja jakavista yrityksistä, joille luovia sisältöideoita syntyy heti kättelyssä.

Empatia ja data mahtuvat mielestäni samaan pakettiin.

Niistä rakentuvat asiakasymmärrys ja kyky tuottaa tavoitteellista, vaikuttavaa sisältöä, joka luo merkityksellistä yhteyttä tarinankerronnalla (ja hakukoneoptimoinnilla) oikeisiin ihmisiin.

Yhteistyöhön?

Soulgood peräänkuuluttaa sielukkuutta ja merkityksellisyyttä markkinointiviestinnässä, mutta sitä se etsii myös asiakkaistaan.

Sisällöntuotannon asiakkaitani ovat tyypillisesti pienet ja keskisuuret yritykset sekä yksinyrittäjät ruoka- ja ravintola-alalta, teknologiamaailmasta, matkailualalta, hyvinvoinnin ja kulttuurin sekä luovien alojen parista.

Urani alkuvuosien hengessä sydämeni sykkii myös teknologialle. Soulgood on työskennellyt niin teollisuutta kuin sovellusteknologiaa edustavien yritysten kanssa sisällöntuottajana ja laajemminkin markkinoinnin kumppanina.

Tärkeintä yhteistyön toimivuudelle on yhteinen arvopohja, josta löytyy vastuullisuus, merkityksellisyys ja empaattinen halu tehdä asiat oikein. Intohimon pitää välittyä.

Toimin kotimaisten ja kansainvälisten yritysten kanssa, markkinointi- tai viestintätiimissä tai itsenäisesti. Englanti on minulle yhtä vahva sisällöntuotannon sekä työskentelyn kieli kuin suomi.

En tuota vain sisältöä. Jokaisen sisällön kohdalla sukellan syvemmälle asiakkaani toimintaan ja tavoitteisiin. Hakukoneoptimoinnin keinoin, sopivan kaupallisesti, mutta sielukkaasti.

Ota yhteyttä, suunnitellaan toimiva ja merkityksellinen sisältöyhteistyö!

 
IDEAT JA AIKA sisällöntuotannolle tai SEO:lle hukassa?

Soulgood tulee apuun!